ServiceHouse in een compleet nieuw jasje. In samenspraak met de directie van ServiceHouse en onze designer Ton Tesink zijn we opzoek gegaan naar de ‘spanning’ die past bij de identiteit van het bedrijf.
De uitvoering zijn ruim 20 wanden geworden waar naadloos (foto) behang op is aangebracht. Elke wand heeft zijn eigen unieke energie gerelateerde afbeelding. Tegelijk zijn alle glaswanden voorzien van een spannend design wat uitgevoerd is in rode en blauwe snijfolie. Een uitgefreesd logo van acrylaat is op de entreebalie bevestigd. De tussenwanden vanuit de centrale hal zijn voorzien van contour gesneden frosted folie.
De aandeelhouder van ServiceHouse is Coolblue. Coolblue is het meest klantgerichte bedrijf van Nederland en België (Net Promoter Score van 68). De retailer verkoopt producten in 11 categorieën: van Beeld & Geluid, Computer & Tablets, Huishouden & Wonen tot Coolblue Energie. Coolblue heeft een eigen bezorg- en installatieservice én 15 fysieke winkels in Nederland en België. In 2019 behaalde Coolblue een omzet van 1,5 miljard euro.
Wij bij ServiceHouse zijn trots dat we inmiddels groene energie leveren bij 10-duizenden klanten naar volle tevredenheid. Onze eindklanten bevinden zich zowel in het consumenten- als in het klein zakelijke segment.
Onze visie en missie
ServiceHouse wil duurzame waarde creëren voor zowel onze business partners als onze eindklanten zonder dat dit ten koste gaat van iemand of iets anders. We bieden daarom aan onze partners een effectieve manier om extra inkomsten te genereren en de relatie met hun klanten en leden te versterken. Business partners kunnen via ons kwalitatieve producten rondom duurzame energie en mobiliteit aan eindklanten aanbieden, naast hun huidige producten en/of diensten. Dit doen zij onder hun eigen merknaam. ServiceHouse doet al het werk aan de achterkant, daar hebben onze partners geen omkijken naar.
Wij geloven in waardevolle samenwerkingen en effectieve partnerschappen die win-win-win-situaties opleveren. Voor onze business partners, hun klanten en leden en ook voor ons. Wij voegen waarde toe door veel te investeren in ons innovatieve platform MultiForce. Hierdoor kunnen we nu onder andere ervoor zorgen dat alle klanten één overzichtelijke factuur van ons ontvangen voor alle producten en diensten. Onze business partners en de eindklanten profiteren van de kwaliteit én van de besparing die dat oplevert. En daar betalen zij nooit te veel voor, want wij vinden duidelijkheid en transparantie heel belangrijk.
Onze drie kernwaarden
Ø Easy: We maken het onze business partners en de eindklanten makkelijk bij het gebruiken van onze producten en diensten voor energie en mobiliteit
Ø Smart: We bieden slimme en innovatieve oplossingen voor energie en mobiliteit, gericht op een duurzame toekomst
Ø Transparant: We maken duidelijk hoe zaken in elkaar steken en voorkomen daarmee verrassingen achteraf
Projecten
Naast onze duurzame producten en diensten, zetten we mooie en duurzame projecten op. We vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen in Nederland zelf energie opwekken. En hoe mooi is het als je dit als groep kunt doen. Daarom begeleiden we onder andere zonne- en windprojecten van begin tot eind. Indien gewenst pakken we alles voor je op; van financiering en exploitatie tot onderhoud en beheer van de coöperatie. Lees hier alles over onze projecten.
Ons team
Om al deze mooie activiteiten te kunnen organiseren en uitvoeren heb je een hardwerkend team nodig. Dat hebben we gelukkig bij ServiceHouse. Elke dag werken we hard aan de groei van het bedrijf en dagen we elkaar uit om steeds een stapje verder te gaan. We stellen het team hier graag aan je voor.
Werken bij
Spreekt onze visie jou aan en kan jij ook niet wachten om een bijdrage te leveren aan een duurzamere samenleving? Bekijk dan snel onze vacatures. Misschien ben jij wel die energieke collega waar we naar opzoek zijn!